Jo den är väldigt original må jag säga
dörrsidorna och innertaket var något så sjukt fint:P helt orört, jag som vill ha en stereo i bilen och sånt, vet inte hur jag ska göra för jag vill inte förstöra panelen och inte heller hatthyllan eller något, men får väl bara bygga en låda åt några 6.9or sen ställa dom på hatthyllan så förstörs inget haha:) Har väl inte gjort så mycket än, har fixat upp "listerna" runt baklysen, blinkers fram och själva regplåts belysnings hållaren. Lackade allt det med silverfärg, vart mycket finare! Handbromsen har jag också spänt, var väldigt slapp
Bytt soppafilter som jag redan sagt och ska börja slipa ner all ytrost idag har jag tänkt, sen fara på skolan och grundlacka allt så det inte fortsätter rosta, och nästa sommar blir det omlackning av bilen, har kanske fått tag i en kille som kan spruta så
blir nog det, eller att jag bara lackar över grundlacken med sprayburk och våtslip, blir jävligt bra det också, gjorde det nämligen på förra 140ian
Ja, när jag kommer hem blir det väl en liten update med bilder på hur det blev när jag lackade:) Gud vad jag hatar vintern, och utan garage:) finns inte mycket jag kan göra med karossen då