bild innifrån! luckan är beg och i dåligt skick! skulle behöva en ny! eller nos! bara att höra av sig om ni har! går även bra med en rostfri beg som kanter har klarat sig från rost! denna vart som en te sil efter blästring!
Att justera takluckan är lite pyssel. Det är svårt att på justeringen helt perfekt utan att tätningslisterna runt luckan är monterade. Jag har för mig att luckan gärna går lite långt fram när det inte sitter någon list monterad. När jag justerade luckan på min bil innan lack så tejpade jag dit några tunna distanser på några ställen längs med lucköppningens framkant för att simulera att listen och underlätta justering.
Dock behövdes lite slutjustering av luckan efter att listerna monterats.
halloj skanke! skönt att det är flera då som haft liknade problem med luckan! kanske det beror just på att listen inte är monterad då! teorin kan stämma! jag tackar för dom upplysningarna! skönt att höra!
haloj ! har hänt en del! håller just nu på att bygga en kaross snurra! tyvärr har projektet stått still för länge pga arbete och utlovad blästring som nu inte blir av! får ta tag i saken själv då! annars har jag väl hittat en del smaskiga saker! renoverat framvagn ,bakvagn och motor på borrning! har tyvärr vart super lat med bilder! letar ju fortfarande efter stötfångare och gummin bak!
hej! ja, det kan vara av intresse beroende på hur skadad dom är! finns det bilder? hör gärna av dej om detta! vet du någon som har nos stötfångare fram? hur går det förresten med din renovering av 142:an