en 145 från -69! - HGV is the shit

det är tänkt såhär. jag o flickvännen åker upp till morbror goran utanför sthlm den 6:e augusti, o jag fixar till denna, sen den 13:e aug. så åker vi till nynäshamn för att ta färjan till gotland och därifrån den 17:e så åker vi till oskarshamn och sedan hem till ängelholm, för att sedan dagen efter lördagen den 18:e åka ner till vallåkra

detta är ju iofs om jag hinner göra allt som måste göras på den innan vi åker till gotland. så det hänger på mej att göra allt detta. o tanken är, att om den blir klar, så lämnar vi min nuvarande bruks beemer i sthlm, och kommer ha denna som brukshäck tills vidare.
det som behövs göras är,
1. renovering av bromsar, räcker förhoppningsvis med att byta ut oken. o slipa bort ytrosten på skivorna med stålborste, men jag jagar bromsok för tillfället. ska till skroten på onsdag o kika, sen renovera hemma i vedbon, eller på jobbet.
2. byta vatten pump o returröret från värmepaketet
3. byta fronten och vänster framskärm.
4. allmän service (den är avställd sen innan 2000 om jag inte har fel) så tändelar, oljor o filter ska bytas.
5. besikta, försäkra o genomföra ägarbyte.
dessa bilderna är från den 25:e mars när jag sist va i sthlm o hälsade på morbror goran, samt va på seminariet \"ta hand om din volvo\"

Bilderna är tagna av flickvännen Jessica. då jag är den som pumpar på luft i däcken

o som vanligt när det gäller mina objekt, så är de inte utan planer