Det är ju lite knepigt att hitta rätt röda färg på galonen. Jag har tur att min Blå Dam har svart galon i sin klädsel. min Mamma har syatelje och hon å jag kommer att kränga av en del av klädseln och byta ut den vinyl som är i ett fall sprucken av solen (längsmed uppe på baksätet) ochi ett annat har ett hål som ser ut som en tugga (på yttre hörnet av passagerarsätets ryggstöd).
För att rengöra och göra dina säten så fina som möjligt, börja med en sprayflaska fylld med varmljummet vatten och vanligt Yes. Spraya, låt sitta något lite så smusen löses upp och torka/gnugga med en mirakeltrasa allt en mjuk svamp. Upprepa gärna tvättproceduren 2-3 gånger och ta i lite men var inte våldsam eller hårdhänt. Tyget som sitter i mitten på sätena (sittdynor etc) kan du tvätta med en skumtvätt, samma sak där, gör det ett par gånger. Jag skule rekommendera att du gör detta till våren så att du får sol och sabbtork.
När du tvättat färdigt kan du smörja in plastytorna på sätena men någon av alla de skyddsprodukter som finns på marknaden, ha bara koll på så du inte får en som gör ytorna jättehala
![Smile :)](/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
för det kan bli läskigt
![Wink ;)](/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
.
I Think and Wonder, Wonder and Think...