jahaja glömt o lägga upp bilder på hunden visst.. min andra 142a som ja köpte av en gubbe... men helt plötsligt va de för många bilar o de va igentligen tjejen som hetsade mig te o köpa denna så jag sålde den helt sonika te henne efter ca en vecka hann dock med o laga upp en den värsta rosten o lacka den innan ja sålde men att sälja te tjejen betyder ju mest delad vårdnad hmm skruvar ju lika mkt mä bilen nu som innan.. aja iaf köptes original svetsade framskärmar o lite tröskel sen sprutade den mattsvart (ballt) va askgrå/flerfärgad innan sen sålde jag då som sagt gick ett tag sen va den för tyst (hördes inte om den va igång eller ej) så byttade sista biten mot ett 3" rör från skarven efter bakaxel böjen lätt o återställa.. sen helt plötsligt blev hennes förartalanger vassare nä hon hattt lappen ett tag o så behövde hjulhusen fyllas bättre så ja fick bredda fälgarna 2" när de va gjort va den så vass i kurvorna så hon ramlade ur sätena de va ju inte bra så vi snoka rätt på en saab 900 skinninredning i oxblod va ju en del pill o få i de men allt går sägs de o nån måste ju bevisa de mä i övrigt har de mest vatt småpyssel o lite steriobygge till ja upptäckte att ena hjullagret bak va dåligt så jag sa te henne o ställa bilfan i garaget så fixar jag de men icke hon skulle köra som alltid så nu står den stackarn 5 mil hemmifrån o behöver ny bakaxel.. så kan de gå