Tack!
Inga nackstöd ännu. Jag har köpt svart galon för att klä om dom. Men morsan skall få komma med lite tips om hur jag ska sy dom.
Benen på nackstöden är ju rostiga och jag hade funderat på en riktig ful-renovering. Slipa bort rosten och använda aluminiumtejp. Men så träffade jag Erik Candréus i somras på en marknad i Uppsala i somras. Fick då veta att han gör benen i rostfritt. Så det blir till att köpa sådana av han då jag har pengar över.
Erik är ju för övrigt en mycket trevlig och rolig filur!
Han berättade på sin tornedalsbrutna norrländska om hur han gjort en säljare på marknaden mycket konfunderad.
Erik: -"Är det stöldgods du säljer?"
Säljaren: -"Eeh..nej!..hurså?"
Erik -"jaha, ja då vill jag inte köpa nåt!"
Eller tex att amerikabågarna fram är mycket bra att ha, speciellt när man idkar samlag med en kvinna
Just nu har jag väl ingen riktig planering. Inspirationen har varit bortblåst ett bra tag, och jag har ägnat mig åt modellbygge istället. Och jag har fortfarande inget varmgarage att meka i så det blir att renovera upp smågrejjer som tex nackstöd och liknande under vintern.
Sedan tror jag 3:ans kolvringar eller ventiltätningar gått sönder. Motorn vibrerar väldigt och går ojämt vid start. Tomgången vandrar och kompet är sämre på den cylindern.
\"Gammal kärlek rostar aldrig\", Men hur mycket jag än älskar min gamla Volvo så rostar hon!
Volvo 1442541U, Mörkblå - Blivande 144GT