Tjena har funderat på att sälja min volvo, ska naturligtvis köpa en till så ni behöver inte vara oroliga, jag undrar hur mycket jag skulle kunna få för den? Har som ingen aning riktigt. viewtopic.php?f=19&t=2725&start=300 Länk till projektet! Det är en 142-71 som gåt 14.8k mil som jag "renoverat" under sommaren, omlackad kanske inte med 100% resultat då den har en buckla på höger framskärm som jag sket i av okänd anledning, men lacken blev väldigt fin och seriöst gjort blev de, kan bli fint i ett tält också ! Hela karossen är lackad innuti och utanpå allting förutom själva taket på insidan och underredet Nya packningar i hela motorn, går som en klocka nu efter några småjusteringar. Lite trimmad med planad/portad topp och en d kam. Nya bromsklotsar, skivor och ok runt om. Nybes med en 2a som var att handbromsvajern kärvade så ska köpa en ny sån sen besikta, inget annat som dom hitta:) Fick beröm av besiktningsmännen för den var så fin tyckte dom =) Ganska orörd skick inget raggar elsystem utan det enda som är draget el är stereon som är utbytt, Fin ljusbrun inredning dock lite trasigt baksäte och ett armstöd bak är lite sönder, annars felfri inredning med 100% helt tak osv. All el funkar och då menar jag allt. Underredet är delvis behandlat, har skrapat de mesta och kört underredsmassa, på endel ställen bara underredsmassa men de ser väldigt fint ut, 100% rostfritt där också. Uppmålad bakvagn med några nya bussningar!
Så nu undrar jag, vad kan jag få för bilen tror ni ?