Villej: Jag letar ju efter en hel del "smått å gott" mest gummigrejer (grå original gummimattor fram h+v, växelspaksstrumpa, pedalgummi till bromsen, bagageluckelist mm)... men främst en
sabla tutring (don´t ask... min kompis slog skallen i den när ratten satt i bilen å tutringen gick sönder, jag var inte med när det hände. Men det var en olycka, inget någon kan hjälpa...) alternativt en inte jättedyr originalratt. Rullbälten bak kanske... å lite såna smågrejer. I ett senare skede behöver jag kanske en ny framruta inkl. rutram.
Å så vill jag ha lite koll, eftersom jag hörde att det skulle vara ett bra ställe som hade mycket och till vettiga slantar tänkte jag slå en pling och kolla läget med dem.
Jag har satt ut annons innan men fick inte mycket matnyttigt till svar, några goda råd, något mindre gott och ett par undringar över om jag är tjej "på riktigt" (man får gärna fråga, det är helt ok, det är/känns skillnad på hur folk frågar...) ... Å att svara på annonser Cheezus!
vilka snubbar jag har sprungit på... en ville sälja 80:tals Maztadelar till mej, fast jag frågade efter 140-grejer å en annan föreläste i säkert 20 minuter om olika avgassystem innan jag fick stopp på honom, å då ringde jag om en ratt som dessutom var såld.
Det är väl jag som har svårt att "hia" mej, det blir ju swapmeets i sommar, men jag vill ju ha fixat allt typ nuuuuu...
Jag samlar dessutom själv på mej lite småpryttel i fint skick så jag har lite att byta med också, det kan vara bra å ha.
I Think and Wonder, Wonder and Think...