Instämmer helt, det säkraste vore nog att flytta denna tråden till showroom, det här bygget andas riktigt vallåkra-bygge. Har han tur kniper han nog förstaplatsen med motiveringen "För ett starkt engagemang och stor uppfinningsrikedom tilldelas..."
Jag håller med och förstår till fullo att denna del av forumet är avsett för orginal, men vart ska man dra gränserna då? Får man tillexempel inte skriva om SU förgasare om man inte har en orginal sport? Får man inte skriva om nackstöd om man har en 67:a?
Det alla här försöker göra är att hitta ett lämpligt sett att hjälpa en av de få "hjältarna" i detta land som hjälper denna bilmodell att överleva genom att just använda den och inte ta ut den en gång per år till VROM. Vart lämpar sig denna typ av fråga? Detta är enligt mina mått inte någon större big-deal att byta ut en värmeventil? Iaf. inte så att man skulle klassa det inom trimmat/ombyggt? Att ge förslag på en alternativ lösning på en orginalbil måste ju vara tillåtet? Om man nu kräks på att läsa om en hemsk montering av en ballofix eller 240 värmekran är det väl bara att man man klickar på bakåtknappen så slipper man se? Jag anser att innehållet i denna tråd kan hjälpa många personer och hör hemma inom orginal...