Vad innehöll dom och hur såg verktygen ut under dom olika åren?
(vill inte veta vad som står i instruktionsböckerna, dom har jag själv, utan praktiskt, hur ser det ut och innehåll)
Är främst intresserad när mejslarna skiftade utseende, vilken slags skiftnyckel som var vilket år (alligatorkäft eller med däckavtagare), hur såg tången ut, vilka fasta nycklar var det 72 o nyare, och vilka storlekar var det?
Stjärnmejseln för DeLuxe kapslarna, hur såg den ut? Vanlig stjärnmejsel storlek 3/4 eller en stång med 90-graders vinkel i änden?
Att jag undrar är därför jag har lite liggandes, men vet inte när vad skulle vara egentligen.
Som det med stjärnmejeslen för Deluxekapseln, på Tradera såg jag en gång en sats där det ingick en mejsel, som den vanliga nr2 fast större, men i 72:an jag har nu så låg det en som inte har plastskaft utan bara bockat ut en 90-graders bit i änden för att man ska kunna få tag.
Vanliga nr2 stjärnmejsel har jag 3st olika, en med relativt fast/runt handtag med Volvotrycket svagt, en med insjunkningar för bättre grepp (bägge dom är gult genomskinliga) samt en som är likadan som den sista men med svart handtag.
Inbillar mig att den första är fram till runt 65, den andra 65/66-71, den svarta är 72 o nyare.