Har orginal servo på min 140, med 185/70-15 däck på 5,5 tum fälgar. Jag tycker att den blir för lätt styrt med orginal däck (165-15), men inte med 185 eller uppåt. Det är så skönt att parkera in här eller där

.
Men ingenting från 160 servon är bult on. Du ska alltså bygga om rattstången, göra egen adapterplatta mellan snäcka och balken (som Jan har gjort), och egen fästen för pumpen.
Annan fundering: vad är skillnaden (pengarmässigt) om du skulle hitta/köpa en orginal servosats? Vad får du betala för 164-systemet? Det går säkert på en 1000 läpp. Sen ska göra nya slangar också, för dom från 164-systemet är för kort, vilket betyder en 1000 lapp till. Sen är det rätt mycket jobb, och med adapterplatta får du snäckan aldrig på rätt plats, vilket betyder att servostyrarm och hjälpstyrarm ligger assymetrisk från bilens centerlinje. Inte helt rätt när man tänker på framvagninställning och styrbeteende.
Om du hittar en orginal system blir det kanske 1000-2000 dyrare, men det är bult on och resultatet blir snyggare och bättre tycker jag.