142dl skrev:det ser ju bra ut.
jag tycker bara att det är synd att du har använt mattsvart färg på dem svarta partierna.
Sedan tycker jag att du ska sätta dit eblemet på grillen igen, men det är upp till dig vad du tycker är snyggast.
har du några övriga planer för den?
ps. schyssta fälgar du har.
tjena.
börjar med att tacka för berömmet
.
ja jag är lite missnöjd med svartfärgen så här i efterhand. men men.
emblemet kan jag tyvärr inte göra något åt just nu, grillen var emblemlös när jag köpte den, men clipsen sitter kvar. jag håller ett öga öppet ifall de tycker upp något emblem här framöver.
ja jag har lite planer förvarade i hjärnkontoret. tänkte antingen byta spis, eller också köpa en till b20 å ha bredvid å renovera upp å trimma. sen byta när tillfälle ges.
Letar även ljus å lykta efter en gammal saftblandare å sökarlykta, men ska väl på lite veteranmarknader här i sommar.
sen ska jag fixa till inredningen lite tänkte jag, hade vela hittat stolarna å sätena med den vita galonen. men verkar vara svårt å hitta.
snygga till inredningen helt enkelt fattas lite plast detaljer å dylikt.
sen tänkte jag bygga ett par egna skärmar med "låg" skärmkant, dom riktiga går ju som smör i solsken eller så är dom smälldyra.
är säkert nå mer jag glömt, eller föressten jag tänkte slänga på en riktigt lack någon gång i framtiden. men de får bli när man har fått sig ett eget garage å dylikt.
mvh Jocke