Nu undrar jag, vad sjutton gör jag nu? Är det någon som vet något annat företag som har?
.................................................................................................
Detta är inte en annons, även om jag frågar efter något som jag vill köpa, om jag lagt tråden fel eller det inte är ok att publicera en sån här tråd ber jag mods/admins att hjälpa mej till rätta.
Jag vill förtydliga och vidarebefordra vad jag fått veta i dag.
Så att ingen tror att jag vill Mekonomen illa på något vis. Jag var inne i vår lokala butik idag för att hämta en beställd plåtbil. Idag hade jag turen att slippa de förvirrade "småkillarna" som jobbar (å som inte riktigt fixar att det kommer in en liten tjejig tjej och vill ha gamla bildelar...)där å fick istället hjälp av en äldre herre som vet vad saker och ting är, kan gamla bilar etc.
Han frågade mej när jag fått min plåt om det var något mer jag behövde "skärmkanter bak brukar behöva bytas på 140" njäe, det var de där baljorna, sa jag, men dem har ni ju slutat tillverka från i somras. Varvid farbrorn gick ut på lagret, hämtade en beställd vänsterbalja och frågade om det var såna jag menade... Jo, men... jag berättade då vad grabbarna som jobbar i butiken sagt till mej, att de inte längre hade såna baljor etc. Farbrorn bara skakade på huvudet å gav mej en lapp med ett direktnummer och sitt namn, ring direkt hit och fråga efter mej när du ska ha baljor, så slipper du sånt trams.
MEKONOMEN HAR INTE SLUTAT SÄLJA BALJOR TILL 140.