Påminnelse om användarnamn/lösenord Glömt användarnamn/lösenord? | Registrera Registrera
Svenska Volvo 140-klubbens forum • Vad less man blir!

Vad less man blir!

Allt som inte passar in i original eller trimmat/ombyggt. Bör vara 140 eller 164-relaterat.

Vad less man blir!

Inläggav MiloGirl » 2007-05-13 19:33

Natten till idag, när jag var på fest hos min pojkvänn i skutskär så har nån jä-la nöt sparkat in världens buckla på dörren på min volvo.

Va glad man blev när man kom ut och såg det.

Ska iaf bli polisanmälning och de.. har en aning om villka som kan vara skylldiga..

Visst är det bara att banka ut den igen, å det är ju inte någon ny bil.. Men endå, inte kul inte kul..

Sorry måste bara få gnälla lite..
MiloGirl

Inläggav Hasse63 » 2007-05-13 19:50

Gnäll på du...det hade jag också gjort och lite till:evil:

Det går att trycka ut bucklan och förhoppningsvis så kommer det inte bli så synliga veck kvar, men dom går också att få till med hammare och mothål. En bilplåtslagare skulle nog lätt få till dörren igen till en rimlig peng :wink:
:arrow: http://www.volvoamazonpictures.se/
:arrow: http://imv68.blogspot.com/

____..)/.._____..)/.._____..)/..______..)/..______..)/.._____
¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯¯””/(”¯¯¯¯¯
Användarvisningsbild
Hasse63

Inläggav Berra » 2007-05-15 22:38

det tråkiga med bulor är att materialet blir klenare, blir lättare en ny bula.. och är det allvarligt så det skadats lite så blir det lättare rostanfall på sådana ställen. Det vare en plåtslagare som sa till mig när en traktorskopa var så snäll å ville kela med min högerframdörr och framskärm :( men, sparkade dom så äre nog ingen bara med att metallen är känsligare för korrosion.

Alltid lika kul att få gnälla av sig lite, så varsågod :)

// Berra
Berra

Återgå till Övrigt