Påminnelse om användarnamn/lösenord Glömt användarnamn/lösenord? | Registrera Registrera
Svenska Volvo 140-klubbens forum • Läs nått idiotiskt..

Läs nått idiotiskt..

Allt som inte passar in i original eller trimmat/ombyggt. Bör vara 140 eller 164-relaterat.

Läs nått idiotiskt..

Inläggav Blom » 2008-08-12 20:02

Var på volvo för att köpa blinkers fram, eftersom den gammla ägaren hade tonat dom så svarta. så åkte vi dit så skulle det kosta 470:- för bara en sida, jag behövde ju båda 2, så jag sket i det, sen kolla jag på någon hemsida så hade dom vita blinkers för 490:- och då var det båda sidorna, och det är mycket snyggare med vita blinkers också :wink:
Bild

Goa 142n:)
Blom

Inläggav Amarace » 2008-08-12 20:10

Idiotiskt hur då?

Delar till äldre bilar är ju tyvärr dyra, ligger på lager längre o.s.v. då det inte efterfrågas lika mycket, kostar mer att ta fram då det är mindre serier som tas fram m.m.

Dom vita är ju inte original. På KG kostar t.ex Orange pirat 95kr/st (vet dock inte kvalitet), Hella original 295kr/st, Vita hella 295kr/st (men det kan ju inte vara Hella original?)

Men dyrt är det tyvärr, och nuförtiden finns det inte så mycket pirat heller så många delar är man tvungen att handla hos Volvo/GCP.
Amarace

Återgå till Övrigt