av gringob23 » 2013-03-15 09:45
av Trubbis » 2013-03-15 10:25
av gringob23 » 2013-03-15 11:55
Trubbis skrev:Har du enkel stromberg ska du bara ha ett hål i luftburken förutom de för förgasaren. och där ska de sitta en slang fram till fronten, och mitt på sitter ett spjäll för varmluft.
av Trubbis » 2013-03-15 11:56
gringob23 skrev:Trubbis skrev:Har du enkel stromberg ska du bara ha ett hål i luftburken förutom de för förgasaren. och där ska de sitta en slang fram till fronten, och mitt på sitter ett spjäll för varmluft.
okej, har stromberg, men du vet plattan man kan ta lös för att byta filter? på den är ett ovalt hål på cm 2cm långt o kanske 1cm brett, men ja tätade igen det
av gringob23 » 2013-03-15 15:31
Trubbis skrev:gringob23 skrev:Trubbis skrev:Har du enkel stromberg ska du bara ha ett hål i luftburken förutom de för förgasaren. och där ska de sitta en slang fram till fronten, och mitt på sitter ett spjäll för varmluft.
okej, har stromberg, men du vet plattan man kan ta lös för att byta filter? på den är ett ovalt hål på cm 2cm långt o kanske 1cm brett, men ja tätade igen det
Ja där ska de ju inte va nått sånt hål. Innanför eller utanför filtret?
Glömde säga att de ska va en anslutning för vevhusvent också, innanför filtret, på plattan.
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Denna sida använder cookies. All information tillhör Svenska Volvo 140-klubben
Website by Jan Suhr, Color Consult AB