Tackför alla komentarer. Dekalerna köpte jag på en veteranbil marknad jag var på. Men har sett dom på internet lite här och var. Sök på "hacke evil" eller nått sånt så borde du få några träffar. Bilen är års mod 1970. Har varit i familjen ägo länge, jag fick ärva den av farsan när jag fyllde körkort. Började en renovering med byte av trösklar och skärmkanter pga av rost. Fixa även till reservbaljorna. Slipade ner karossen och riktad upp små bulor för jag tänkte lägga på en ny och fin lack i org kulör. Tyvärr svalnade intresset halvägs och pengar hade man inte så gott om på den tiden. Så det fick bli mattsvart "så länge" bara för att få färg på bilen. Och det är väll snart 10 år sen den börjades renoveras
Däremot så har det byts en och annan motor i den uder den här tiden. Men just nu sitter det en standar B20 den. Sen har det rullat på år efter år, på med andra fälgar, i med andra stolar...saker man springer på som kan vara coola att skruva i The old dirty bastard...som bilen kallas
Tanlen är att den ska bli hyffsat orginal en dag, org kulör, andra fälgar och en modernare motor kanske...den som lever får se.