Automaten skrev:Hvor får man tak i de helröde baklysa?
Jag köpte en NOS sats på en reservdelsmarknad någon gång (som tur). Det är inte så enkelt att får tag på, jag har också köpt begagnade på Ebay i USA. Och jag vet att Robert Scherman har haft en uppsättning, men jag har ingen aning om han har kvar dom. Det är bara frågå...
Fin bil annars! Tycker att det är grymt med låga kanten, hade den också på min 142 men fick byta dom pga. sänkning. Har stora däck (185/70-15) och det gick inte...köpte du fälgarna på S200K-forum?
Anton skrev:Robert: jag Diggar din GT!!! Den är så cool !
Snygg bild på bilen! Har du Lesjöfors sänkfjädrar? Fick Förresten tag i ett par bättre begagnade 142GT-emblem..så nu måste jag köpa mig en 142 -72 också, och bygga om!
Ursäkta \"Automaten\" för trådkapningen, och Off Topic!!!
Tackartackar! Hoppas att den blir ännu coolare, vill renovera bilen till nyskick men måste få ordning på garaget först...håller bara på med husrenovering för tillfället...men det låter bra, att du ska bygga en 142 GT också. Lycka till!
Stämmer, är Lesjöfors sänkfjädrar, R Sport dämpare, polyuretan bussningar samt IPD kränghammaresats. Styv som f*n men så coolt att köra med!